Verhoog je omzet met e-mailmarketing

Eén van de beste investeringen in online marketing

E-mailmarketing is dat niet een beetje ouderwets? Je hebt nu toch social media?! Ja het is er al heel lang, eind jaren 70 om precies te zijn. Maar dat maakt het niet ouderwets, integendeel! E-mailmarketing is nog steeds een belangrijk marketingmiddel voor ondernemers. Waar je bij social media voor je zichtbaarheid veelal afhankelijk bent van het algoritme, heb je dit bij e-mailmarketing niet. Ideaal dus! 

Persoonlijker kan bijna niet

Zeg nou zelf, is jou e-mailinbox niet heel persoonlijk? Precies! Dat is ook direct de kracht van e-mailmarketing. Je komt in een erg persoonlijke omgeving van jouw klant. Als je die weet te raken met goede content, hoppa! +1 voor jou! Ik help je graag met het opzetten van je e-mailmarketing, en niet alleen de technische kant, maar je krijgt ook advies over:

  • Wat is interessante content?
  • Hoe kom ik aan e-mailadressen?
  • Hoe vaak moet ik dan iets versturen?
  • Welk programma kan ik het beste gebruiken?
  • En nog veel meer!


Richtprijs om e-mailmarkteting in te richten is rond de €200,- Afhankelijk van je wensen maak ik graag een exacte prijs.

Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing is een manier om via e-mail direct te communiceren met je klanten en potentiële klanten. Het is een krachtig hulpmiddel voor jou als ondernemer om je publiek te bereiken, relaties op te bouwen en je bedrijf te laten groeien. Door het versturen van nieuwsbrieven, aanbiedingen, updates en andere relevante content, kun je je doelgroep op een persoonlijke manier betrekken en hen op de hoogte houden van wat er in je bedrijf speelt.

Hoe helpt e-mailmarketing meer omzet te genereren?

E-mailmarketing kan een grote bijdrage leveren aan het verhogen van je omzet op verschillende manieren:

Gerichte promoties en aanbiedingen

Je kunt speciale kortingen en aanbiedingen rechtstreeks naar je klanten sturen, wat hen stimuleert om aankopen te doen.

Versterken van klantloyaliteit

Door regelmatig contact te houden met je klanten, bouw je een band met hen op. Loyale klanten zijn eerder geneigd terug te komen en meer te besteden.

Upselling en cross-selling

Via e-mail kun je klanten op de hoogte brengen van aanvullende producten of diensten die hen mogelijk interesseren, waardoor je de gemiddelde bestelwaarde verhoogt.

Wat zijn de uitdagingen van e-mailmarketing?

Hoewel emailmarketing veel voordelen biedt, zijn er ook enkele uitdagingen waar je als ondernemer rekening mee moet houden:

  1. E-maillijst opbouwen: Het opbouwen van een kwalitatieve e-maillijst kost tijd en moeite. Je moet ervoor zorgen dat je op een eerlijke manier e-mailadressen verzamelt.
  2. Contentcreatie: Het maken van boeiende en relevante content die je doelgroep aanspreekt, kan een uitdaging zijn.
  3. Betrokkenheid behouden: Het is belangrijk om je abonnees betrokken te houden en te voorkomen dat ze zich uitschrijven omdat ze je e-mails niet meer interessant vinden.
  4. Resultaten meten: Het analyseren van je e-mailcampagnes om te zien wat werkt en wat niet, vereist inzicht en tijd. Geen zorgen, hier kan ik je bij helpen.


Kies je voor Crème Fresh dan help ik je uiteraard met deze uitdagingen. 

8 tips voor succesvolle e-mailmarketing

Tof dat je geïnteresseerd bent in e-mailmarketing

Vul je gegevens in en ik neem binnen 24 uur contact op met je op. Je zit nog nergens aan vast 🙂