De afgelopen +10 jaar in de marketing hebben mij veel waardevolle kennis gegeven en mijn hart ging altijd sneller kloppen wanneer ik weer een digitaal project mocht doen. Met name de ontwikkeling van (nieuwe) websites vind ik altijd super gaaf om te doen. Het bepalen van de juiste doelen, funnels, content, website-opzet en ga zo maar door. Doordat ik heb mogen werken bij diverse bedrijven en daar met fantastische online bureaus heb gewerkt, heb ik in de afgelopen 10 jaar enorm veel ervaring opgedaan. Samen met +10 jaar marketing ervaring lever ik meer dan alleen een website die er goed uit ziet. En krijg je een website die je onderneming helpt groeien.
Ik doe niet aan jij vraagt ik draai. Nee, ik voeg Crème Fresh toe. Dit geeft je website smaak waardoor je wél blij wordt van je website.
In gesprekken met ondernemers werd mij steeds duidelijker dat er behoefte is aan een goede website maar zonder het moeilijke gedoe er om heen.
Wanneer ik vraag: maar wat wil je dan met je website? “Ja, uhhhhh, gewoon een goede website want ik wil toch online zichtbaar zijn”. Ze konden de vraag vaak niet goed beantwoorden. En dat is niet zo gek! Meestal kom je niet verder dan “ik wil gewoon een website zodat klanten mij online kunnen vinden”.
Maar hoe pak je dit aan? Er worden vaak hoge bedragen gevraagd en aan het einde van de rit ben je nog niet blij.
Kortom, frustratie!
En de naam Crème Fresh hoor ik je denken? Die is ontstaan tijdens het koken. Want waar het ingrediënt Crème fraîche wordt gebruikt om gerechten op smaak te brengen. Breng ik met Crème Fresh jou website op smaak.